0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

טיפים לביקור בפורט אוונטורה

פארק השעשועים פורט אוונטורה (PortAventura) מדרום לברצלונה הוא אחד מפארקי השעשועים הגדולים והטובים באירופה. יש בו מתקנים, פעילויות ומופעים לכל המשפחה ואפשר לבלות בו יום או יומיים מבוקר עד ערב.

בילוי עם ילדים במתחם של פורט אוונטורה

הפארק שייך לשורה הראשונה של הפארקים באירופה, יחד עם פארק אירופה שבגרמניה ודיסנילנד שבפריז. מלבד היותו פארק מעולה בזכות עצמו, יש לו יתרון נוסף: צמודים אליו שני פארקים נוספים המאפשרים לבלות במתחם כולו ימים אחדים. האחד מהם הוא  פארק מים (אקווה קריב) והשני פרארי פארק – התוספת החדשה יחסית של המתחם.

לקראת הביקור בפארק החליטו מראש כמה ימים ברצונכם להקדיש לו: יום אחד לפארק המרכזי, יום או יומיים לפארק המרכזי + פרארי פארק ואולי גם יום נוסף לפארק המים?
אם אתם מחליטים לבלות במתחם יומיים ומעלה אנו מציעים לבדוק את בתי המלון של הפארק המציעים, בנוסף ללינה גם כניסה חופשית לפארק המרכזי וכניסה חד פעמית לפרארי פארק. אם אתם מטיילים עם קראוון תוכלו ללון באתר הקמפינג של הפארק.

פורט אוונטורה

רכישת כרטיסים והתארגנות לביקור

מדי פעם מתפרסמים באתר של הפארק מבצעים והטבות, וניתן להיכנס עכשיו כדי לראות את ההנחות בתקופת הכריסמס. קנייה של כרטיסי הכניסה באתר לעומת בקופות הפארק מזכה בהנחה של 2 יורו לכרטיס.

מתכננים כבר את החופשה שלך ב-2020 בספרד ורוצים להגיע גם לפורט אוונטורה? השנה הפארק חוגג 25 שנה ובאתר ניתן כבר להזמין את חופשה שלכם לקיץ, ללון באחד המלונות ליד הפארק ולהנות מכמה ימים של חוויות, פעילויות מהנות ומופעים במתחם המצויין זה.

פורט אוונטורה עם ילדים

עוד כמה טיפים לסיום:

* חשוב לבדוק את זמני פתיחת הפארק ביום שבחרתם. כמו כן, יש הבדל של 2 יורו במחיר הכרטיס בשיא העונה (יולי, אוגוסט ועוד כמה תאריכים נבחרים).

* אם עומד לרשותכם רק יום אחד ואתם מתלבטים לאיזה פארק ללכת – אנו מציעים להתמקד בפארק המרכזי.

* לפרארי פארק מספיק חצי יום.

* לינה באחד ממלונות הפארק מקנה כניסה בלתי מוגבלת לפארק הראשי וכניסה חד פעמים לפארק פרארי. השהיה במלון אינה מזכה בכניסה חינם לפארק המים, אך כן יש הנחה קטנה. שימו לב שבחלק מבתי המלון יש בריכת שחיה ואולי לא תרגישו צורך לבקר גם בפארק המים.

* בעלי תעודת נכה זכאים להנחה נוספת (של כמעט 50%). כרטיסים אלו נמכרים בקופה בלבד כנגד הצגת תעודת נכה (עם נכות מעל 33%). מידע נוסף לבעלי מוגבלות אפשר למצוא כאן.

לעמוד ההטבות של הפארק