0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

מידע חשוב על מגלשות הרים!

אנחנו מאוד מאוד אוהבים מגלשות הרים… זה בילוי משפחתי מעולה, שבו גם הילדים וגם המבוגרים נהנים. יתרון נוסף הוא שמגלשות הרים הן מסוג הפעילויות הקצרות יחסית בזמן, כך שאפשר לשלב אותן “על הדרך” יחד עם פעילויות אחרות, ומבחינתנו כל המרבה הרי זה משובח. אבל… ויש אבל… חשוב מאוד להדגיש את עניין הבטיחות.

לאחרונה אנו שומעים יותר ויותר על תאונות הקורות במגלשות הרים וחשוב להבהיר ולהדגיש כמה דברים:

במגלשות הרים אתם שולטים על המהירות, באמצעות ידית המיועדת לכך. למרות שזה עשוי להיות מאוד מפתה לחובבי האדרנלין להגביר את המהירות, חשוב גם לא להגזים, וזאת מכמה סיבות.

 

סוגי מגלשות

יש שני סוגים עיקריים של מגלשות.
1. הסוג החדיש יותר של מגלשות הוא כאלה שמחוברות אל המסילה. במגלשות אלו חובה (כמובן) לחגור את חגורת הביטחון ואז אין סכנה שתעופו מתוך המגלשה.

הסכנה העיקרית היא שתתקרבו יתר על המידה לגולש לפניכם ואם מאיזו סיבה שהיא הוא יאיט, קיים חשש שלא תצליחו לבלום בזמן ותתנגשו במי שנוסע לפניכם (או שמי שמאחוריכם לא יבלום ויכנס בכם). לכן, חובה לשמור מרחק בין המגלשות, להאט כשיש שלטים שמורים לכם להאט, ובאופן כללי לשמור על כל הוראות הבטיחות. למען בטיחות ילדכם כדאי שאתם תגלשו מאחוריהם, וכך תפחיתו את הסיכון שמישהו אחר יתנגש בהם מאחור.

2. הסוג הישן יותר של מגלשות הוא של מגלשות המונחות על גבי משטח מיוחד – בדרך כלל עשוי מבטון או מפלדה. זאת אומרת שאין חיבור בין המגלשה לבין המשטח שעליו היא גולשת. גם כאן אתם יושבים חגורים במגלשה שמאפשרת לכם לשלוט על המהירות. אבל – חייבים חייבים לשמור על מהירות נמוכה יחסית, להטות את הגוף בסיבובים ולהאט בזמן. הסיכון במקרה כזה הוא לא רק שתתנגשו במי שגולש לפניכם אלא שבמהירות גבוהה מדי המגלשה עלולה לצאת מן המסלול ואז תוכלו להיחבל ממש. אם אתם לא בטוחים שאתם או הילדים שולטים היטב במהירות או שיש לכם כל חשש שהוא – אולי עדיף פשוט להימנע מהמגלשות מהסוג הזה.

 

הוראות הפעלה

בנוסף, ובלי קשר לסוג המגלשה – סעו בזהירות, אל תגלשו לפני שהבנתם את כל הוראות הבטיחות, שמרו על מרחק ממי שגולש לפניכם ובקשו ממי שנוסע מאחוריכם שלא יצמד אליכם…

ודאו שהילדים הבינו את הוראות ההפעלה של המגלשה ויודעים כיצד מאיטים את המהירות.

 

שתהיה לכולם גלישה בטוחה, והמשך טיולים מהנים!