0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

טיולי חג מולד עם ילדים – חורף 2020-2019

בשנים האחרונות טיולי החורף הופכים להיות יותר פופולריים בקרב משפחות עם ילדים. זוהי הזדמנות לחוות משהו שונה מהטיולים המשפחתיים בקיץ ובחגים. השנה חופשת חנוכה וחופשת חג המולד כמעט חופפות וזוהי הזדמנות מצויינת לעשות קפיצה קטנה לאירופה לטיול חג מולד עם הילדים.

חגיגות חג המולד באירופה

חגיגות חג המולד ברחבי אירופה הן חוויה מיוחדת ומלהיבה. בערים רבות זוהי כבר מסורת – הרחובות מקושטים באורות צבעוניים, יש שווקי כריסמס ססגוניים המציעים עבודות יד, מתנות שונות ודוכני אוכל עם מאכלים טעימים ומחממים. והכל בתוך אווירה שמחה, מוארת וצבעונית, עם הופעות, מוזיקה ואומני רחוב. בתקופת חג המולד יש אתרי תיירות ואטרקציות שפתוחים במיוחד לכבוד החג, כמו למשל אירופה פארק, ואפשר להנות מטיול עירוני כיפי עם כל המשפחה. רק אל תשכחו להתלבש חם.

טיול חג מולד הוא בדרך כלל טיול אם דגש עירוני. הערים האירופאיות מציעות שפע של רעיונות לבילויים משפחתיים והן יעד מצויין לטיולים משפחתיים בכל עונות השנה. במדריכים שלנו תוכלו למצוא מסלולים ומידע על ערים רבות ומלהיבות ברחבי אירופה ביניהן פריז, ברצלונה, בודפשט, וינה, קרקוב ועוד.

חג המולד עם הילדים באזור אלזס בצרפת

בראש ובראשונה אנחנו ממליצים על חג המולד באלזס! חופשה חורפית מקסימה יכולה להיות לחבל אלזס שבצרפת בשילוב עם היער השחור. הם קרובים האחד לשני ואפשר לשלב ביניהם ויש טיסות ישירות של איזיג’ט לבאזל מה שהופך את העניין לקל ופשוט, ואפילו לא יקר. במדריך המשפחה המטיילת ליער השחור תמצאו מידע רב על האזור.

העיר שטרסבורג נחשבת לבירת החג. גם העיירה קולמר מתקשטת בצורה יוצאת דופן ובכפרים על דרך היין של אלזס יש מגוון עצום של אירועים ופעילויות.

אנחנו ממליצים במיוחד על פסטיבל ימי הביניים של ריבווילה – חגיגה מדהימה הכוללת אנשים בתחפושות, מוזיקה, פעילויות לילדים ושמחה רבה. האירוע מתקיים פעמיים במהלך חודש דצמבר, והשנה (2019) אלו התאריכים: ב-8+7 לדצמבר ושבוע לאחר מכן ב-15+14 לחודש. כך אפשר לערוך טיול נהדר החל מ-3 ימים קצרים ועד שבוע שלם הכולל טיול בעיירות המקושטות ובכפרים הציוריים, ביקור במרחצאות חמימים (אין כמו רחצה במים חמים כשבחוץ קר) ואפילו, כן כן, יום שלם בפארק אירופה, בו נערך בתקופה זו המאג’יק וינטר, הפארק כולו מקושט ויש אירועים ומופעים מיוחדים והשנה נפתח בו מתחם חדש בשם רולנטיקה, מתחם שמוקדש לפעילויות מים ומתאים מאוד לבילוי בחורף.

 

חג המולד עם הילדים בוינה

יעד מתאים נוסף לחופשת חג מולד הוא העיר וינה. וינה מתאימה לטיול בכל עונות השנה, כולל החורף. המוזיאונים, הארמונות, האופרה ובתי הקפה מאפשרים בילוי גם במזג אוויר קר. לקראת חג המולד העיר כולה מתקשטת לכבוד החג, ודוכנים רבים של מזכרות, עבודות יד, אוכל ויין חם פזורים בשווקים צבעוניים ברחבי העיר, והאווירה עליזה במיוחד. אפשר לשלב בטיול גם ביקור במוזיאונים מלהיבים כמו מוזיאון המוזיקה, ארמון המלכים, מוזיאון הטבע, ביקור באופרה, יחד עם ביקור בלונה פארק פראטר, בשוק הנאשמרקט וכמובן בשופינג משובח. במדריך המשפחה המטיילת לאוסטריה תמצאו מידע נוסף ומסלולים בוינה.

 

חג המולד עם הילדים בפריז

גם פריז היא יעד מעולה לטיול משפחתי בחג מולד. אמנם אין בה כמות של שווקים כמו באלזס או בווינה, אך כן יש בה קישוטים לרוב, דיסני פתוח במתכונת חורף חגיגית, כל האתרים פתוחים ופריז יפה בכל עונה! על פריז בחורף תוכלו לקרוא עוד במדריך המשפחה המטיילת לפריז.

 

חג המולד עם הילדים בבודפשט או קרקוב

אפשרות נוספת לחופשה משפחתית חורפית היא בודפשט. בודפשט, שיש המכנים אותה “פריז של מזרח אירופה” מתהדרת בבניינים מרשימים, פסלים בכל פינה, שדרות מפוארות, אתרי תיירות מגוונים וחיי תרבות ובידור שוקקים. בשנים האחרונות היא הפכה לאחד מיעדי התיירות האהובים על הישראלים, הן בזכות יופיה ואתריה והן בזכות המחירים הנמוכים של הטיסות אליה ושל השהות בה. היא נתפסה בעבר כיעד “מבוגר” ורציני, אולם כעת גם משפחת מגלות את יתרונותיה. אפשר להקדיש לביקור בעיר יום או יומיים אך אפשר גם לטייל בה בנחת שבוע שלם.

יעד נוסף לחופשה קצרה הוא העיר קרקוב. קרקוב היא עיר תוססת, מלאת חיים, מטופחת ויש בה המון מה לעשות ולראות. נוחתות בה טיסות ישירות מישראל, מחירי הלינה, האוכל והאטרקציות זולים יחסית לישראל, ואפשר לבלות בה גם שלושה-ארבעה ימים ועדיין לא למצות את כל אתריה.

מידע נוסף על בודפשט וקרקוב תוכלו למצוא במדריך שלנו לסלובקיה ודרום פולין.

 

חג המולד עם הילדים באמסטרדם

פסטיבל האור השנתי של אמסטרדם מתקיים בדיוק בתקופה זו של השנה. אמנם לא קשור לחג הנוצרי… אבל מדובר בפסטיבל קסום שלגמרי שווה ביקור!
כשלושים יצירות אמנות באור של יוצרים בינלאומיים, מעצבים, אמנים ואדריכלים ימוקמו לאורך מסלול חדש בחלקה המזרחי של העיר וניתן יהיה לצפות ביצירות גם כחלק משייט בתעלות. הפסטיבל מתקיים בין התאריכים 28.11.2019-19.1.2020, ובמהלכו תוכלו להנות ממופעי אור על המים, מסלולים בעקבות האור, תערוכות אור גרנדיוזיות ועוד.
לאתר הפסטיבל