0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

טיפים לאריזה לטיול משפחתי בחו”ל

איך אורזים לטיול משפחתי לחו”ל? איזו מזוודה היא המומלצת ביותר? כמה בגדים לקחת ועל מה כדאי לוותר? הכנו עבורכם סרטון עם 6 טיפים מעשיים ובדוקים לאריזה מוצלחת וגם – סודות ו”טריקים” של מטיילים.

 

 

הטיפים שלנו להתארגנות לפני הנסיעה ולאריזה נכונה

תכננתם כבר הכל, הזמנתם טיסה ומקומות לינה וכל מה שנותר הוא לארוז ולצאת לדרך. אריזה לטיול בחו”ל עלולה להיות מבלבלת, בטח כשמדובר בטיול עם ילדים.
אז איך כדאי לארוז? יש לא מעט טיפים והמלצות לאריזה נכונה, אבל הנה כמה מהטיפים המרכזיים והחשובים שלמדתי בדרך הקשה, ואני מקווה שיעזרו לכם:

1. המזוודות – כמה שפחות כבד וכמה שפחות מסורבל!

2. תנו לילדים לארוז (וגם לעזור לסחוב) – בדקו כמובן שהם לא שכחו כלום, אבל תנו להם. האריזה היא חלק מחוויית הטיול.

3. בחירת הבגדים – בחרו בגדים יפים שישמחו אתכם גם במהלך הטיול וגם כשתסתכלו על התמונות בעתיד…

4. אל תחכו לרגע האחרון – התחילו לארוז כשבוע לפני הטיול.

5. אל תעמיסו “ליתר ביטחון” – קחו מה שצריך, אבל לא יותר מידי.

6. היערכו לצידה לדרך במהלך הטיול – קחו אתכם צידנית רכה, כלים חד פעמיים ותיק בד מתקפל.

7. קחו תיק גב נוח וטוב שבו תוכלו להכניס את הדברים השמישים ביותר – מדריך המשפחה המטיילת כמובן, מצלמה, בגד עליון וכו’.

8. היעזרו ברשימת ציוד – לפני ואחרי הטיול (כדי לוודא שלא שכחתם כלום). כאן תוכלו להוריד את רשימת הציוד המפורטת שלנו וגם את הצ’ק ליסט ליסט לפני הנסיעה שהכנו עבורכם. באתר תוכלו למצוא גם רשימת ציוד לסוכרתיים שהכינה המטיילת נועה עם השלמה של מה שצריך לזכור לקחת לסכרתיים.

והנה הטיפים, ה”טריקים” וההמלצות שלכם לאריזה נכונה:

 

אריזת תיק רחצה מראש

קטיה: יש לי טיפ ממש טוב  יש לי תיק רחצה לטיולים, בו תמיד יש את כל מה שצריך, כולל מברשות שיניים מתקפלות לכל המשפחה. בכל פעם כשחוזרים מטיול, חלק מהסידור שאני עושה בבית הוא להכין את תיק הרחצה לטיול הבא ולאחסן. כך אף פעם אני לא שוכחת שום דבר, לא צריכה לזכור את מברשות השיניים והדאודורנט בבוקר הנסיעה וכו’.

אותו דבר אני עושה עם תיק תרופות ועזרה ראשונה – יש לי קלמר שמוכן תמיד ובו יש את כל תרופות שצריך (כאב ראש, אלרגיה, עזרה ראשונה ועוד). התיק הזה תמיד מוכן יחד עם תיק הרחצה. גם אותו אני מסדרת כשחוזרים מטיול. שני התיקים האלה חוסכים לי הרבה כאב ראש ורשימות.

 

מה עושים אם מזוודה אחת לא מגיעה?

רחל: הטיפ שלי – אמנם קצת מציק ודורש סידור מחדש של המזוודות בתחילת הטיול, אבל חשוב לפרנואידים. אנחנו נוסעים תמיד עם 2 מזוודות: בטיסה ליעד, הציוד של כל אחד מחולקים חצי חצי, בכל מזוודה, מתוך מחשבה שאם מזוודה אחת לא תגיע, אולי השנייה תגיע. הדברים החשובים כמו תרופות, מטענים, אלקטרוניקה ומברשות שיניים (אם נוחתים מאוחר בערב) – בתיקי הגב.

למחרת ביעד – משקיעים חצי שעה ומסדרים מזוודת ילדים, מזוודת מבוגרים (בשנים האחרונות עברנו לטיולים מתגלגלים, כך שלא פורקים מזוודות) וכביסה זורקים ב״תיק כביסה״, שבסוף עולה למטוס ככבודה.

כרמלה ברנר: ממליצה שבכל מזוודה יהיו פרטי לבוש של כל אחד מבני המשפחה, למקרה שמזוודות לא מגיעות או הולכות לאיבוד. במקרה זה יהיו החלפות לכולם. כמו כן בטרולי למטוס להכניס החלפות בגדים לפחות ליום אחד, כלי רחצה וקרמים (מתחת ל-100 מ”ל).

 

להגיע מוכנים לקניות בסופר בחו”ל

נועה וושטל: ממליצה על תיק קניות קטן מתקפל (תופס פחות מקום מתיק בד שמשתמשים בארץ). באירופה בהרבה סופרים אין שקיות חינם (הידד). בנוסף בטיולים שבהם אין מקום לכבס, אני מביאה ‘סינטבון’ הישן והטוב שמנקה כל כתם מהבגדים.

 

איך לארוז בצורה מסודרת ונכונה?

אחווה: אני ממליצה מאוד לרכוש שקיות ייעודיות בגדלים שונים שבהן ניתן לארוז תחתונים, גרביים, בגדי ים, שקית לחולצות ומכנסיים וכו’. ברגע שהדברים ארוזים כמו שצריך, קל מאוד למצוא כל דבר והדברים נשארים מסודרים במזוודה, כך שקל לסגור את המזוודה בשעת הצורך.
דבר נוסף זה תיק לכביסה מלוכלכת – מאוד יעיל.

ולא לשכוח – משחק או שניים, שיהיה במה להעביר את הזמן בערב או בנסיעות:)

 

יש לכם טיפים או “טריקים” נוספים לאריזה חכמה? שתפו אותנו, נוסיף אותם כאן, ואולי בעתיד נכין מכל הטיפים שלכם סרטון המשך