0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

הצעות למשחקים בדרך

נוסעים לחו”ל עם הילדים? מטיילים בדרכים? ההורים (ואולי גם הילדים) בוודאי מאוד נהנים להביט בנוף אבל אחרי כמה זמן, בואו נודה על האמת, זה יכול להתחיל להיות קצת משעמם. משחקים בדרך תמיד מעלים את המורל!

אין כמו משחקי מילים לדרך כדי להעביר את הנסיעה בנעימים. אז בואו נתחמם עם כמה משחקים מוכרים וידועים:

• כן – לא – שחור – לבן: מנהלים שיחה כאשר אסור להשתמש במילים כן-לא-שחור-לבן. כמובן שהמטרה של כל אחד מהמשתתפים היא להכשיל את האחרים ולכן רוב השיחה היא בעצם בשאלות ובתשובות מתחמקות!

• חי-צומח-דומם: אחד המשתתפים מכריז בקול “אלף” וממשיך בלב את סדר האלף-בית עד שמשתתף אחר אומר “סטופ”. האות שבה הופסק היא האות שבה צריך לחפש מילים. הקטגוריות הידועות והמוכרות הן חי, צומח, דומם, עיר, ארץ, שם של ילד, שם של ילדה, שם משפחה של איש מפורסם. אם אתם מחפשים אתגרים תוסיפו גם את הקטגוריות מקצוע, מאכל ומשקה. כל אחד מהמשתתפים צריך להגיד מילה בכל אחת מהקטגוריות או שאפשר לעשות גרסה זריזה יותר שבה מספיק שבכל קטגוריה אחד המשתתפים מוצא מילה.

• 21 שאלות: אחד המשתתפים בוחר דמות מפורסמת. כל יתר המשתתפים שואלים אותו שאלות בניסיון לגלות מיהי הדמות. מותר לשאול עד 21 שאלות והתשובות לשאלות יכולות להיות רק כן או לא. לדוגמא: האם זה גבר? האם הוא חי? האם הוא מתחום הבידור? וכן הלאה וכן הלאה! אם משחקים עם ילדים קטנים אז אפשר לבחור דמויות מוכרות באופן אישי כמו חברים או בני משפחה.

• משחק זיכרון: המשתתף הראשון אומר מילה. המשתתף הבא צריך להגיד את המילה הקודמת ולהוסיף מילה משל עצמו. הבא כבר צריך להגיד את שתי המילים ולהוסיף וכן הלאה וכן הלאה. ככל שהרשימה מתארכת כן נהיה קשה יותר לזכור. הזוכה הוא המשתתף האחרון שלא התבלבל. אפשר לקבוע מראש שהמילים צריכות להיות קשורות זו לזו. למשל אם המשתתף הראשון אומר “בורקס” אז כל יתר המשתתפים הבאים אומרים שמות של מאכלים; אפשר להחליט שאומרים רק מילים של דברים שיש במכונית כמו תיק, מים, כסא, רדיו . אפשר שהמילים יהיו קשורות למדינה בה אתם מטיילים: שמות של מקומות, דברים שראיתם בדרך, אוכל שאכלתם וכן הלאה.

• ולבסוף, אי אפשר שלא להזכיר את 7 בום ומשחקי מספרים: מצאו כל הזדמנות כדי לספור: מדרגות, פרות, מכוניות אדומות בדרך, גשרים, מנהרות וכל מה שנקרה בדרככם.

 

שירים תמיד עושים שמח! הנה רעיונות לכמה משחקי שירים (טיפ קטן: אם אתם מהאנשים שלא ממש זוכרים מילים של שירים, אז כדאי מאוד לקחת כבר מהארץ ספר שירים. אם אתם בטיול בלי ספר אבל כן יש לכם מחשב נייד איתכם – תוכלו למצוא מילים לשירים באתרי אינטרנט כמו אתר שירונט):

• מילה בשיר: כל אחד המשתתפים בוחר בתורו מילה וכולם צריכים למצוא כמה שיותר שירים שהמילה מופיעה בהם. צריך לשיר לכל הפחות את השורה שבה מופיעה המילה אבל עדיף לשיר פזמון שלם או חלק מהשיר. מילים פופולאריות: אהבה, מכונית, טיול, פרח. במקום מילה אפשר לבחור נושא: למשל שירי פורים; חנוכה או סוכות; שירי רכבות, שירי ירושלים, שירי חיות וכן הלאה.

• המציאו שיר לטיול. כמו שלכל קבוצה בקייטנה יש המנון, חברו בכוחות משותפים המנון לטיול, על בסיס מנגינה של שיר ידוע. גם אבא ואמא צריכים ללמוד את המילים ולשיר!

 

עכשיו, כשאתם מצוידים בשלל רעיונות לבילוי בדרכים- המשך נסיעה נעימה ובטוחה!