0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

כך תיערכו לביקור בפארק השעשועים

איזה כיף! אתם הולכים לפארק שעשועים! יום בפארק שעשועים הוא בדרך כלל אחד משיאי הטיול המשפחתי. כמו בכל אתר אחר – כדאי להגיע אליו מוכנים ולדעת מה מצפה לכם.

קראו על הפארק מראש

במדריכים שלנו יש מידע מפורט על כל אחד מהפארקים באזור הטיול, כולל טיפים סצפיפיים לכל פארק ופארק. עוד כדאי להיכנס לאתר האינטרנט של הפארק ולהתרשם מהתמונות ומהסרטונים הרבים. כך תקבלו מושג מראש מה גודל הפארק, מה סוג האטרקציות שבו ומה הכי כדאי לכם לעשות ולראות. למרבית הפארקים הגדולים יש אפליקציות מיוחדות שנועדו להקל עליכם בזמן הביקור עצמו. הורידו את האפליקציה הרלוונטית מראש (אפשר למצוא לינק להורדה בתוך אתרי האינטרנט של הפארקים), והיעזרו בה במהלך הביקור. ברוב האפילקציות האלה יש הערכה של זמני המתנה בתורים ולוחות מופעים עדכניים, כך שהן יכולות לסייע לכם לתכנן את היום!

שימו לב – למתקנים רבים יש מגבלות גובה או גיל. בידקו מראש באתר של הפארק (או באפליקציה) מהן המגבלות הרלוונטיות לגביכם!
טיפ בונוס – בדרך כלל כשמזמינים את הכרטיסים לפארק מראש דרך האתר שלו אפשר להנות מהנחה משמעותית ולחסוך את התורים בכניסה.

 

שלבו מופעים ותהלוכות

בכל פארקי השעשועים יש נוסף למתקנים הרגילים גם מופעים כמו מופעי אקרובטיקה, מוזיקה ותעלולים. כדאי מאוד לבקר בהם – גם כדאי לתת לרגליים לנוח קצת, גם כדי להנות ממופעים מושקעים ומהנים, וגם כדי להפוך את היום למגוון ומלהיב. בידקו מראש באתר או חפשו את לו”ז האירועים היומי בפארק (בדרך כלל מקבלים עלון מידע על מופעים יחד עם מפת הפארק) כדי שתדעו איזו הופעות ואירועים מיוחדים מתקיימים בזמן ביקורכם.

 

הביאו עמכם אוכל ושתייה לחיזוק

בפארקי השעשועים יש מבחר עצום של דוכני אוכל ומסעדות, וזה חלק מהכיף של פארק שעשועים. ובכל זאת, עדיין כדאי, הן משיקולי חיסכון ובעיקר משיקולי נוחות, להביא בקבוקי שתייה, אוכל קל וחטיפים אהובים עליכם. יתכן שתעמדו בתור ארוך למתקן ודווקא אז יתקוף אתכם הרעב -במקום להגיע למתקן רעבים ועייפים פשוט תשלפו מהתרמיל סנדוויץ’ ובקבוק מים והכול יבוא על מקומו בשלום. בשעות הצהריים מסעדות הפארק עשויות להיות מלאות וצפופות, ולפעמים קשה למצוא מסעדה שתענה על רצונותיהם של כל בני המשפחה. במקרים כאלה הכי קל ונוח לשבת בפינת חמד על הדשא ולשלוף את הצידה שהבאתם. למסעדה תוכלו להיכנס כשהעומס בה יפחת.

 

התלבשו באופן בולט ונוח

לבשו בגדים שיקלו עליכם את זיהוי בני המשפחה מרחוק, כמו חולצות אחידות לכולכם או חולצות בצבע זוהר או כובעים צבעוניים. מחוץ לשיא עונת התיירות ההצעה הזו אולי נשמעת קצת משונה אבל כאשר הפארק צפוף ועמוס אנשים, חולצות בולטות וכובע צבעוני עשויים לעזור לכם מאוד למצוא אחד את השני בתוך הקהל. התלבשו בבגדים קלים ובנעליים נוחות – צפויות לכם שעות רבות על הרגליים.

 

הכינו תגי זיהוי

כדאי שלכל אחד מהילדים יהיה תג עם שמו באנגלית ומספר הטלפון של ההורים. רק ליתר ביטחון. אפשר להכין כזה תג בעצמיכם באמצעות פתק מנוילן או להשתמש בתגית של כנסים או כרטיס עובד, ואפשר גם להכין דסקיות שם אישיות (כמו אלו שתוכלו להזמין אצלנו) שגם יכילו את המידע הנחוץ וגם יהיו אביזר משמח לילדים.

 

הביאו עמכם טיולון לילדים

כן, כן. גם אם הילד שלכם כבר בן חמש, וכבר מזמן מזמן לא נעזר בעגלה או טיולון, הביאו עמכם טיולון לביקור בלונה פארק – אפילו משהו קליל וזול לשימוש חד פעמי. אתם (והילדים) תודו לי על זה! יום בפארק הוא יום ארוך, ואם נודה על האמת – גם די מתיש. כדי להתגבר על רגעי העייפות ולהימנע ממשבר או מעזיבה מוקדמת של הפארק, טיולון יציל את המצב. זה גם נוח להעזר בו בשביל התיקים והשקיות… ואם אין לכם טיולון או שלא הבאתם לטיול, בדקו אפשרות לשכור עגלה בכניסה לפארק. ברוב הפארקים יש שירות השכרת עגלות בתשלום סמלי.

 

ערכו שיחת הכנה וקבעו נקודות מפגש

יום בלונה פארק הוא אולי איננו מבצע צבאי, אבל כדאי לעשות כמה תיאומים מראש: כדאי לסכם נקודת מפגש למקרה שהולכים לאיבוד או מחליטים להתפצל. בחרו בתחילת היום נקודה ספציפית, בולטת ומרכזית בפארק שתהיה נוחה ושקל יהיה לזהות אותה מרחוק. למשל – “בספסל הכחול הצמוד לקיוסק ליד גלגל הענק” או “מתחת לשלט של מתקן מסוים” וכן הלאה. החליטו מראש מה יקרה במצב שבו התפצלתם, קבעתם להיפגש ואתם מתעכבים (למשל בגלל תור ארוך למתקן, ואתם לא זמינים בנייד). האם עליכם לחכות או אולי תקבעו שיש להתייצב במקום שוב לאחר 20 דקות. סכמו מראש על הסידור שמתאים לכם. וודאו רק שההסדר ידוע וברור לכולם. יש שבוחרים להביא עימם מכשירי קשר – גם זו יכולה להיות דרך נוחה לתקשר בתוך הפארק. בפארקים רבים יש אמנם רשת WIFI, אבל הקליטה לא תמיד טובה. כדאי כמובן להשתמש בטלפונים הניידים אבל לדאוג לגיבוי ולנקודות מפגש מוסכמות למקרה שלא תהיה קליטה או שיגמרו הבטריות…

 

סכמו מראש על תקציב

מומלץ שלכל ילד יהיה תקציב מוסכם מראש להוצאות כרצונו במהלך היום: חנויות המזכרות קורצות, דוכני הממתקים מפתים ואנחנו רוצים הכול. תנו לילדים להחליט מה הכי חשוב להם והגדירו מראש סכום שעומד לרשותם- זה יחסוך מריבות ויהפוך לחלק מהבילוי.

 

ועכשיו… הגיע הזמן לבלות!

 

*יש לכם עוד טיפים מנצחים לבילוי בפארק שעשועים? הצעות או רעיונות? כתבו לנו כאן בתגובות!!!