0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

שאלות נפוצות

האם הרכישה באתר מאובטחת?

כן. הרכישה באתר היא רכישה מאובטחת המתבצעת באמצעות מערכת “אישורית זהב”. פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת.

מהן אפשרויות המשלוח?

יש 3 אפשרויות: 1. משלוח עם שליח עד הבית (35 ש"ח); 2. משלוח לנקודת איסוף (20 ש"ח). 3. איסוף עצמי מרמת אפעל (ללא תשלום).

מהו זמן הייצור, האספקה והמשלוח?

הספרים והחוברות קיימים במלאי ומסופקים תוך 5 ימי עסקים. זמן המשלוח תלוי בסוג המשלוח שבחרתם.

מאיפה ניתן לבצע איסוף עצמי ותוך כמה זמן?

מרמת אפעל (רמת גן). לרוב זה מיידי ומתאפשר עוד באותו היום.

אפשר עוד פרטים לגבי המשלוחים?

יש לנו 3 אפשרויות למשלוח: 1. איסוף עצמי, ללא תשלום, מרמת אפעל. לאחר ביצוע ההזמנה אנחנו מכינים עבורכם את המעטפה, לרוב תוך יום עסקים אחד. רק לאחר שההזמנה מוכנה תקבלו מייל עם הכתובת לאיסוף. שימו לב - ניתן לאסוף את ההזמנה רק לאחר קבלת אישור בדואר אלקטרוני המודיע שהמשלוח מוכן וממתין לאיסוף. במקרים דחופים צרו איתנו קשר באימייל וננסה לעשות כל מאמץ להכין את ההזמנה בהקדם האפשרי. 2. משלוח לנקודת איסוף, 20 ש"ח. אנחנו עובדים עם חברת המשלוחים זיג זג. בעת ההזמנה תוכלו לבחור נקודת איסוף. לאחר ההזמנה תקבלו הודעות SMS ישירות מחברת המשלוח המעדכנות בדבר האיסוף. שימו לב - קורה והחנויות של נקודות האיסוף מתמלאות ואז חברת המשלוחים מנתבת את המשלוח לחנות אחרת מזו שביקשתם, קרובה ככל הניתן. לצערנו אין לנו שום שליטה על העניין וחשוב לדעת שנקודת האיסוף שבחרתם אינה מובטחת בכול מקרה. זמן אספקה עד 5 ימי עסקים (לרוב מגיע קודם). משך הזמן המקסימלי עד לאיסוף החבילה בנקודת איסוף עד להחזרתה למשפחה המטיילת הינו 8 ימים. 3. משלוח עד הבית, 35 ש"ח. משלוח ואספקה תוך 5 ימי עסקים (לרוב מגיע קודם). ליישובים מרוחקים עד 10 ימי עסקים, בהתאם למדיניות וזמני האספקה של חברת זיג זג. יום עסקים - מתחיל להיספר מהיום הראשון לאחר ביצוע ההזמנה שאינו שישי, שבת, ערב חג, חג, חול המועד, יום זיכרון, יום שבתון, יום בחירות. הזמנות שיתבצעו לאחר השעה 17:00, יעברו ליום העסקים הבא. בתקופת של מבצעים מיוחדים באתר ,חגים, ואירועים מיוחדים זמני האספקה עלולים להתעכב מעבר לימי האספקה המצוינים . אנו עושים את מירב המאמצים לספק את ההזמנות מוקדם ככל האפשר.

האם ניתן להגיע אליכם ולשלם במקום?

לא. אין לנו חנות שלנו.

איך משיגים קוד קופון?

מידי פעם אנחנו מעדכנים לגבי קופוני הנחה פעילים. כדי לקבל עדכונים שוטפים, מומלץ לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלנו.

אם ביצעתי הזמנה ואני רוצה להוסיף לרכוש משהו נוסף – איך ניתן לעשות זאת מבלי לשלם שוב על משלוח?

במידה וההזמנה עוד לא נשלחה, ניתן לבצע הזמנה נוספת, לבחור באופציית “איסוף עצמי” ולציין בהערות בקשה לצרף את הפריטים שנרכשו להזמנה הקודמת.

ביצעתי הזמנה אבל לא קיבלתי אישור – האם ההזמנה התקבלה?

כנראה שלא. לאחר השלמת ההזמנה עליכם לקבל מייל אחד עם חשבונית הקנייה ומייל אחד עם אישור ההזמנה. אם לא קיבלתם אישור, כנראה שההזמנה לא הושלמה.

כיצד ניתן ליצור איתכם קשר טלפוני?

אין לנו שירות מענה טלפוני. אפשר ליצור איתנו קשר במייל: [email protected]

איך אפשר לקבל ייעוץ על תוכנית הטיול?

רוב המידע נמצא בספרים שלנו :) אם לאחר שקראתם את הספר, עדיין יש לכם שאלה נקודתית – תוכלו לשאול אותה בדף הפייסבוק שלנו, או לשלוח לנו מייל ואנחנו נשתדל לענות בהקדם. ייעוץ אישי – ניתן לקבוע עם שלומית פגישת ייעוץ אישית לתכנון הטיול, בעלות של 700 ש"ח + מע"מ. לתיאום פגישה צרו איתנו קשר במייל.