כן. הרכישה באתר היא רכישה מאובטחת המתבצעת באמצעות מערכת “אישורית זהב”. פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת.
יש 3 אפשרויות: 1. משלוח עם שליח עד הבית (35 ש"ח); 2. משלוח לנקודת איסוף (20 ש"ח). 3. איסוף עצמי מרמת אפעל (ללא תשלום).
הספרים והחוברות קיימים במלאי ומסופקים תוך 5 ימי עסקים. זמן המשלוח תלוי בסוג המשלוח שבחרתם.
מרמת אפעל (רמת גן). לרוב זה מיידי ומתאפשר עוד באותו היום.
יש לנו 3 אפשרויות למשלוח: 1. איסוף עצמי, ללא תשלום, מרמת אפעל. לאחר ביצוע ההזמנה אנחנו מכינים עבורכם את המעטפה, לרוב תוך יום עסקים אחד. רק לאחר שההזמנה מוכנה תקבלו מייל עם הכתובת לאיסוף. שימו לב - ניתן לאסוף את ההזמנה רק לאחר קבלת אישור בדואר אלקטרוני המודיע שהמשלוח מוכן וממתין לאיסוף. במקרים דחופים צרו איתנו קשר באימייל וננסה לעשות כל מאמץ להכין את ההזמנה בהקדם האפשרי. 2. משלוח לנקודת איסוף, 20 ש"ח. אנחנו עובדים עם חברת המשלוחים זיג זג. בעת ההזמנה תוכלו לבחור נקודת איסוף. לאחר ההזמנה תקבלו הודעות SMS ישירות מחברת המשלוח המעדכנות בדבר האיסוף. שימו לב - קורה והחנויות של נקודות האיסוף מתמלאות ואז חברת המשלוחים מנתבת את המשלוח לחנות אחרת מזו שביקשתם, קרובה ככל הניתן. לצערנו אין לנו שום שליטה על העניין וחשוב לדעת שנקודת האיסוף שבחרתם אינה מובטחת בכול מקרה. זמן אספקה עד 5 ימי עסקים (לרוב מגיע קודם). משך הזמן המקסימלי עד לאיסוף החבילה בנקודת איסוף עד להחזרתה למשפחה המטיילת הינו 8 ימים. 3. משלוח עד הבית, 35 ש"ח. משלוח ואספקה תוך 5 ימי עסקים (לרוב מגיע קודם). ליישובים מרוחקים עד 10 ימי עסקים, בהתאם למדיניות וזמני האספקה של חברת זיג זג. יום עסקים - מתחיל להיספר מהיום הראשון לאחר ביצוע ההזמנה שאינו שישי, שבת, ערב חג, חג, חול המועד, יום זיכרון, יום שבתון, יום בחירות. הזמנות שיתבצעו לאחר השעה 17:00, יעברו ליום העסקים הבא. בתקופת של מבצעים מיוחדים באתר ,חגים, ואירועים מיוחדים זמני האספקה עלולים להתעכב מעבר לימי האספקה המצוינים . אנו עושים את מירב המאמצים לספק את ההזמנות מוקדם ככל האפשר.
לא. אין לנו חנות שלנו.
מידי פעם אנחנו מעדכנים לגבי קופוני הנחה פעילים. כדי לקבל עדכונים שוטפים, מומלץ לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלנו.
במידה וההזמנה עוד לא נשלחה, ניתן לבצע הזמנה נוספת, לבחור באופציית “איסוף עצמי” ולציין בהערות בקשה לצרף את הפריטים שנרכשו להזמנה הקודמת.
כנראה שלא. לאחר השלמת ההזמנה עליכם לקבל מייל אחד עם חשבונית הקנייה ומייל אחד עם אישור ההזמנה. אם לא קיבלתם אישור, כנראה שההזמנה לא הושלמה.
אין לנו שירות מענה טלפוני. אפשר ליצור איתנו קשר במייל: [email protected]
רוב המידע נמצא בספרים שלנו :) אם לאחר שקראתם את הספר, עדיין יש לכם שאלה נקודתית – תוכלו לשאול אותה בדף הפייסבוק שלנו, או לשלוח לנו מייל ואנחנו נשתדל לענות בהקדם. ייעוץ אישי – ניתן לקבוע עם שלומית פגישת ייעוץ אישית לתכנון הטיול, בעלות של 700 ש"ח + מע"מ. לתיאום פגישה צרו איתנו קשר במייל.