0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

אירועים מומלצים בברצלונה והפירנאים

ביקור באירועים מקומיים ובפסטיבלים הוא חוויה מיוחדת שמוסיפה התלהבות וערך מוסף לטיול. ריכזנו כאן עבורכם כמה מהאירועים המרכזיים שיתקיימו במהלך חודשי קיץ

פסטיבל המצודה (Festival Castillo de Aínsa), בעיירה איינסה (Ainsa)

העיירה העתיקה איינסה מקסימה ומצדיקה ביקור בכל זמן. מדי שנה, בתחילת חודש יולי נערך פסטיבל מוזיקה במתחם המצודה העתיקה. הפסטיבל כולל הופעות בתשלום (20 יורו, כולל משקה), לצד הופעות רחוב, תהלוכה לכל המשפחה, דוכני אוכל והפעלות לכל המשפחה. אם אתם באזור באחד מימי הפסטיבל כדאי להגיע לעיירה ולהנות מהאווירה השמחה והתוססת. פרטים נוספים בעמוד 56 בספר.

מתי: בשנת 2019 התקיים הפסטיבל בין התאיריכים 4 עד ה-7 ביולי. מידע לגבי התאריכים ב-2020 יעודכן בקרוב.

לאתר האירוע – לחצו כאן

 

פסטיבל ימי איינסה

עוד באיינסה נערך מדי שנה פסטיבל מקומי, שבו תושבי העיירה חוגגים אחת לשנה. אמנם קהל היעד הוא בעיקר תושבי המקום, עדיין נחמד להצטרף לחגיגות!

מתי: מה-11 עד ה-14 בספטמבר 2020.

לאתר האירוע – לחצו כאן

 

פסטיבל גרסיה בברצלונה

כפי שנהוג בכפרים רבים לערוך “פסטיבל הכפר” כך בברצלונה התפתחה מסורת של “פסטיבל רובע בעיר”, והגדול והידוע מכולם הוא פסטיבל רובע גרסיה (Festa Major de Gracia). במהלך שבוע שלם באוגוסט הרחובות מקושטים בקישוטים מרהיבים, יש תהלוכות, תזמורות, הופעות וקהל רב. גם אם לא תכננתם לבקר ברובע הזה בביקור רגיל בברצלונה, אם אתם מגיעים בשבוע הפסטיבל כדאי לקפוץ לשם לביקור.

מתי: מה-15 באוגוסט עד ה-21 באוגוסט 2020

לאתר האירוע – לחצו כאן

 

פסטיבל לה מרסה (La Mercè Festival) בברצלונה

עוד פסטיבל גדול וידוע בברצלונה לכבוד הקדושה הפטרונית של העיר – יערך השנה בסוף ספטמבר למשך שלושה ימים ויסתיים במופע זיקוקים גדול. זאת ההזדמנות לראות תהלוכות של דמויות ענקיות, לצפות במגדלים האנושיים, בהופעות מסורתיות ובעוד שלל אירועים מקומיים מיוחדים. בין אירועי הפסטיבל כדאי מאוד להגיע לתהלוכה הפותחת. עוד כדאי להגיע לאחד האירועים המיוחדים של פסטיבל – מירוץ האש (correfoc), שבו ניתזים זיקוקים לכל עבר. למירוץ האש יש גרסה רגועה יחסית למשפחות, המתקיימת במרכז העיר (Plaça Antoni López, Via Laietana, Plaça Antoni Maura). כנסו לתכנייה המלאה של האירוע לכל הפרטים.

מתי: האירוע יתקיים בין ה-18 עד ה-24 בספטמבר 2020. הכניסה לכל האירועים של הפסטיבל היא בחינם.

לאתר הפסטיבל: לחצו כאן

 

תחרות הזיקוקים הבינלאומית של קוסטה בראווה

תחרות שנערכת מדי שנה בעיירה בלאנס (Blanes), שבדרום קוסטה בראווה (עמ’ 149 בספר).

מתי: בשנת 2019 האירוע התקיים בין ה-23.7 עד ה-27.7. תאירכיים לשנת 2020 יעדוכנו בקרוב.

 

שירת ההוואנרים (Cantada d’ Havaneres) בעיירה קאלייה דה פאלפרוז’יי

ההוואנרים הם להקות זמרים ששרים מוזיקה שהגיעה לקוסטה בראווה על ידי בני המקום שחיו בקולוניות הספרדיות באיים הקאריביים. בחודשי הקיץ נערכים מופעי מוזיקה פתוחים, על שפת הים, וקהל מקומי רב מגיע לחגיגה. בימים האלה מתקיימים שווקים, ומתנגנת מוזיקה במסעדות עד השעות הקטנות של הלילה…

איפה: בשנת 2019 הקונצרטים נערכו בעיירה קאלייה דה פאלפרוז’יי (Calella de Palafrugell) – עמ’ 137 בספר.

מתי: בקרוב יעודכנו התאריכים לשנת 2020.

לאתר האירוע – לחצו כאן

 

מבחר אירועי קיץ בטוסה דה מאר (Tossa de Mar)

בחודשי הקיץ מתקיימים בטוסה דה מאר מספר אירועים חגיגיים. יש ימים שהטיילת הופכת לזירת ריקודים אחת גדולה. יש מופע זיקוקים לכבוד הקיץ, מתקיים קרנבל הקיץ של טוסה, שירת הוואנרים בנמל, יריד ימי ביניים ועוד. פרטים נוספים על המקום תוכלו למצוא בעמוד 143 בספר.

מתי: פרטים לגבי מועדי האירועים יעודכנו בקרוב.

לאירועים נוספים – לחצו כאן