0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

אירועים מומלצים בפריז בקיץ

מתכננים טיול משפחתי לפריז בקיץ הקרוב? אחרי שהצטיידתם במדריך שלנו כדי לתכנן את הטיול כדאי גם לבדוק אם מתקיימים אירועים מיוחדים בזמן ביקורכם. ריכזנו עבורכם כאן את אירועי הקיץ המומלצים שכדאי לשלב בטיול

ונתחיל עם…. יום הבסטיליה כמובן!!!

ה-14 ביולי הוא יום העצמאות הצרפתי המציין את שחרור כלא הבסטיליה בשנת 1789 ואת תחילתה של המהפכה הצרפתית. נכון, זה קרה כבר לפני 228 שנה, אבל החגיגות עוד ממשיכות

אז מה קורה בפריז ביום הזה? תהלוכה צבאית צבעונית וססגונית עוברת בשדרות השאנז אליזה, דרך שער הניצחון, ובשעות הערב נערך אחד ממופעי הזיקוקים המפורסמים ביותר בעולם – מעל מגדל אייפל. קהל גדול מגיע לגני שאנז דה מארס, למרגלות המגדל, עושה פיקניק ונהנה מהמופע.

 

קו הסיום של הטור דה פראנס

הטור דה פראנס הוא מרוץ האופניים הנודע שנמשך שלושה שבועות, על פני למעלה מ-3,000 ק”מ בכל רחבי צרפת. קו הסיום הוא בשאנז אליזה בפריז ויום הסיום הוא חגיגה אחת גדולה.

מתי: השנה יום הסיום נערך ביום ראשון ה-19 ביולי. הרוכבים אמורים להגיע אל השדרה בסביבות השעה 18.00, אך כדאי להגיע כבר בסביבות 16.00 כדי למצוא מקום וליהנות מן האווירה.

לפרטים נוספים על המסלול ועדכונים שוטפים על התחרות – לחצו כאן

 

חוף פריז

כשהתחילו בעיריית פריז עם מיזם הקיץ שנקרא “חוף פריז” לפני כמעט 20 שנה, לא בטוח שהם ידעו שזה יהפוך למסיבה שנתית כל כך מוצלחת. מאז קשה לדמיין את פריז ללא החוף שנפתח מדי שנה בחודש יולי ומציע שלל בילויים ופעילויות עד תחילת ספטמבר. מלבד הרבה חול, כיסאות נוח ושמשיות, נערכות בחופים גם פעילויות רבות כמו הרקדות, פעילויות ספורטיביות, מתקני שעשועים לילדים (יש אפילו אומגה מעל הנהר), פעילויות מים, משחקים, עמדות יצירה והפעלות.

איפה: אם בעבר האירועים התמקדו במוקד אחד או שניים, השנה הפעילות מתרחבת למגוון אתרים. מוקד מרכזי אחד הוא ממש במרכז העיר, על הטיילת הצמודה לסיין בין מוזיאון אורסיי לגשר אלמה (Parc des Rives de Seine), הן בגדה השמאלית והן בגדה הימנית; המוקד השני הוא תעלת ל’אורק (Canal de l’Ourcq) ליד תעלת לה וילט (Bassin de la Villette, ליד מוזיאון המדע), והשנה גם בכיכר מול בית העירייה ובשני אצטדיונים בעיר. מוקד הפעילות של לה וילט פונה בעיקר למשפחות עם ילדים (ושם נמצאים רוב מתקני הספורט והשעשועים) ואילו המוקד במרכז העיר מתאים בעיקר להופעות ואתנחתא נעימה במיוחד על שפת המים.

מתי: פועל בחודשים יולי ואוגוסט, תאריכים מעודכנים לשנת 2020 יעודכנו בקרוב

לתכונית המלאה אתם יכולים לעקוב כאן.

 

פסטיבל המוזיקה של פנאק

היופי של האירוע הזה הוא שהוא מתרחש ממש ממש בלב העיר – ברחבה היפהפייה של בית העירייה (Place de l’Hôtel de Ville). במשך שלושה ימים נערכים קונצרטי ענק, חינם לגמרי לקהל הרחב.

מתי: 2.7, 3.7 ו-4.7. ההופעות מ-17.00 ועד הלילה.

פרטים נוספים אתם יכולים לקרוא באתר הפסטיבל

 

קולנוע פתוח

דמיינו את עצמכם יושבים על הדשא, מנשנשים קרואסונים, מקרונים, ועוד מעדנים מקומיים תוך כדי צפייה משפחתית בסרט קולנוע. איזה כיף!
פסטיבל הקולנוע הפתוח בלה וילט הפך כבר למסורת פריזאית ידועה, וקהל רב מגיע עם שמיכת פיקניק, מוכן לבלות יחד בצפייה בקלסיקות קולנועיות, כולל סרטים רבים לכל המשפחה. היתרון הוא שהסרטים מוצגים בשפת המקור (למעט ספר הגו’נגל שיוקרן בדיבוב לצרפתית), כך שאם הילדים שלכם מצליחים להבין קצת אנגלית – אתם מסודרים.

כמה: הצפייה בסרטים היא חינם ופתוחה לכולם. אפשר לשכור במקום כיסאות נוח.

מתי: מה-15 ביולי עד ה-16 באוגוסט, כשכמעט בכל ערב מוקרן סרט. שעות ההקרנה משתנות והן בד”כ בסביבות השעה 21.30.

לפרטים נוספים, לתוכנייה המלאה ולשעות ההקרנה – לחצו כאן.

 

קיץ בלה דפאנס

רובע לה דפאנס הפריזאי (עמ’ 174 בספר) הוא בראש ובראשונה מרכז העסקים של פריז, אבל בחודשי הקיץ הוא מושך אליו גם את הקהל הרחב – הופעות חופשיות, משאיות אוכל, דוכנים ופעילויות לילדים. אם ממילא תכננתם לבקר במרכז הקניות הגדול שברובע, בדקו אלו הופעות מתקיימות שם בזמן ביקורכם.

מתי: פועל בחודשים יולי ואוגוסט, תאריכים מעודכנים לשנת 2020 יעודכנו בקרוב

לאתר (התוכנית המלאה עדיין לא פורסמה) – לחצו כאן

 

מתכננים את הטיול שלכם לפריז? מוזמנים להיכנס לכתבות שלנו על כרטיס המוזיאונים של פריז ועל מועדי פתיחת אתרים בפריז כדי להתעדכן וגם לקרוא טיפים על ביקור במוזיאונים בפריז עם ילדים ועל אתרי החובה בעיר. ואם אתם מתכננים להגיע לדיסנילנד אל תשכחו לקרוא את הטיפים שלנו שיבטיחו לכם בילוי מוצלח ומהנה בפארק.

טיפים להתארגנות כללית לקראת הטיול: לפני שאתם מתחילים לארוז, אל תשכחו לצפות בסרטון שלנו עם טיפים מעשיים ובדוקים לאריזה לקראת טיול משפחתי. אתם גם יכולים להוריד את רשימת הציוד המפורטת שלנו וגם את הצ’ק ליסט לפני הנסיעה שהכנו עבורכם. הם יעזרו לכם בתהליך ההתארגנות לטיול. ואל תשכחו את המדריך שלנו לפריז ואת חוברת ההפעלה לילדים.

לילדים אתם יכולים גם להדפיס את הטבלה שהכנו כדי שיוכלו לספור את הימים.