0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

איך מוצאים מקום לינה בחו”ל דרך אתר Airbnb?

מקום לינה טוב הוא מרכיב חשוב בהצלחה של טיול משפחתי. מקום לינה מוצלח משדרג את הטיול, זה ברור, אבל מה שטוב למשפחה אחת – לא בהכרח מתאים לאחרת.

אז איך מוצאים מקום לינה לטיול המשפחתי בחו”ל? האם המחיר הרשום הוא המחיר הסופי? למה כדאי לקרוא את חוות הדעת? ומה חשוב לבדוק? הכנו עבורכם סרטון המתמקד בחיפוש מקום לינה דרך אתר Airbnb ובו הסברים, טיפים ודגשים חשובים, ובסוף הכתבה גם לינק שיקנה לכם הנחה בהזמנה הראשונה

 

איך בוחרים מקום לינה?

הסוד הוא להתאים את מקום הלינה למסלול שלכם, לתקציב, לצרכים ולהעדפות שלכם. בטיול משפחתי דירה עם מטבח צמוד ומרחב גדול יותר יכולה להיות רעיון מצוין, יותר מאשר חדר בבית במלון. אתם מוזמנים גם לצפות בסרטון שלנו עם טיפים כלליים לבחירת טיסה ולינה.

איך מוצאים דירה מתאימה?

אחת הדרכים היא לחפש באופן עצמאי באינטרנט, למשל דרך אתר Airbnb הפופולארי, שהוא פלטפורמה נוחה וידידותית לחיפוש, עם מידע מפורט על כל מקום.

כמה דברים כלליים שכדאי לדעת על הזמנת מקומה לינה באתר Airbnb:

>> האתר כולל הרבה מקומות של אנשים פרטיים, כמו יחידות דיור להשכרה וחדרים בתוך הבית, אבל ממש לא רק!
יש בו גם מגוון רחב של מקומות בכל הרמות והסוגים כולל צימרים יוקרתיים, מלונות-דירות, שהם בעצם סוג של מלון וכן – יש גם חדרים בדירת שותפים…

>> יש יעדים שבהם מציע האתר מבחר גדול מאוד של מקומות לינה, בעיקר בערים מרכזיות כמו ברצלונה, אמסטרדם ופריז, ויש יעדים שבהם האתר נפוץ פחות. זה לא אומר שאין מקומות לינה בכלל – זה רק אומר שכדאי להשוות ולחפש גם באתרי חיפוש אחרים.

טיפ חשוב נוסף:

עקבתם אחרי הסרטון? סימנתם לכם 4-3 אופציות מנצחות וכבר יש לכם פייבוריט? רגע לפני שאתם לוחצים על “Book”:

>> בחנו שוב את המיקום ב-Google Maps, וודאו שהמיקום שלו מתאים למסלול שלכם!

>> שימו לב גם לדרכי הגישה המובילות אליו – ודאו שהגישה אליו נוחה ושהוא לא ממוקם על איזה הר מבודד ומרוחק מדי מהדרכים הראשיות.

זכרו! כמו בכל דבר שמזמינים בלי לראות ממש, יכולות להיות הפתעות לטובה, אבל גם אכזבות… אני מאוד מקווה שבעזרת חיפוש יעיל אכן תצליחו למצוא את המקום שמתאים לכם.

אחרי שבחרתם מקומות לינה, אפשר להתחיל לתכנן את הטיול עצמו – מה יש לעשות באיזור שבו אתם לנים? איזה אטרציות כיפיות יש בסביבה? במדריכים של המשפחה המטיילת תוכלו למצוא את כל מידע שאתם צריכים על מנת לתכנן את הטיול המשפחתי שלכם. תמצאו שם מסלולים עם המלצות בדוקות ומידע מדוייק על האתרים השונים ועל המדינות, המנהגים ועוד.

טיפים להתארגנות כללית לקראת הטיול: לפני שאתם מתחילים לארוז, אל תשכחו לצפות בסרטון שלנו עם טיפים מעשיים ובדוקים לאריזה לקראת טיול משפחתי. אתם גם יכולים להוריד את רשימת הציוד המפורטת שלנו וגם את הצ’ק ליסט לפני הנסיעה שהכנו עבורכם. הם יעזרו לכם בתהליך ההתארגנות לטיול. ואל תשכחו את ההמדריך של המשפחה המטיילת ואת חוברת ההפעלה לילדים.

לילדים אתם יכולים גם להדפיס את הטבלה שהכנו כדי שיוכלו לספור את הימים.

 

**משתמשים חדשים ב-Airbnb? בכניסה דרך הקישור הזה: http://www.airbnb.com/c/sjaphetbialik – תקבלו 36 יורו הנחה לשימוש בהזמנה הראשונה.

 

מוזמנים להיכנס ליוטיוב שלנו שם תמצאו את כל הטיפים שלנו לטיול משפחתי בחו”ל עם ילדים.

יש לכם טיפים נוספים? שתפו אותנו, נוסיף אותם כאן, ואולי בעתיד נכין מכל הטיפים שלכם סרטון המשך