0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

איך לבחור טיסות לצפון איטליה

אחד השלבים הראשונים בתכנון הטיול המשפחתי שלכם, הוא בחירת הטיסה. לטיול בצפון איטליה יש מבחר נמלי תעופה מתאימים, מגוון חברות תעופה, וטיסות רבות, בכל שעות היום ובקשת רחבה של מחירים. אז איך בוחרים לאן לטוס?

בבחירת הטיסה חשוב לבדוק את המרחק של שדה התעופה מהאזור שבו אתם מתכננים לטייל, וכדי להקל עליכם את המשימה – צירפנו  מפה של גוגל שעליה מסומנים נמלי התעופה, כך שתוכלו לראות את המיקום של כל אחד מהם ואת המרחק ממנו לאזור שאליו אתם נוסעים.

כמו כן, הכנו עבורכם סקירה של כל חברות התעופה שמגיעות אל נמלי התעופה השונים בטיסות ישירות מהארץ. כל מה שנותר לכם לעשות הוא למצוא את הטיסה המתאימה לכם, להשוות מחירים ולהזמין.

נמלי תעופה לטיול בצפון איטליה

מילאנו (מאלפנסה, MXP) – מצפון למילאנו וקרוב לאגם מאג’ורה
חברות התעופה שמגיעות אליו:
אל על
איזיג’ט
אליטליה

ברגמו (בין מילאנו לורונה, BGY) – שדה תעופה קטן שמתאים במיוחד לטיול באזור האגמים. 
חברות התעופה שמגיעות אליו:
ריינאייר (Ryanair)
ארקיע

ונציה – (VCE) מתאים לטיול לאזור האגמים, לדולומיטים, ומתאים גם לטיול בסלובניה
חברות התעופה שמגיעות אליו:
אל על
איזיג’ט

ורונה – (VRN) שדה התעופה הקרוב ביותר לאגם גארדה.
בדרך כלל פועלות בו רק טיסות צ’ארטר לטיולים של שבוע או שבועיים, והן מתפרסמות לקראת הקיץ.
חברות התעופה שמגיעות אליו:
סאנדור
ארקיע

אפשרות נוספת היא טיסה לטריאסטה, במזרח איטליה. יעד טיסה זה מתאים מאוד לטיול בסלובניה השכנה; אם מחירי הטיסה יהיו נמוכים במיוחד תוכלו לשקול טיסה ליעד זה גם לטיול בצפון איטליה, אם כי נמלי התעופה שהוזכרו לעיל בדרך כלל נוחים ומתאימים יותר.

השלב הבא – תכנון מסלול הטיול המשפחתי שלכם לצפון איטליה!

אחרי שבחרתם טיסה ומקומות לינה, אפשר להתחיל לתכנן את הטיול עצמו – באילו אגמים באיטליה תרצו לבקר?  ובאילו פעילויות לבחור? במדריך של המשפחה המטיילת לצפון איטליה תוכלו למצוא את כל מידע שאתם צריכים על מנת לתכנן את הטיול המשפחתי שלכם. תמצאו שם מסלולים עם המלצות בדוקות ומידע מדוייק על האתרים השונים ועל המדינות, המנהגים ועוד. כל המסלולים שלנו מתאימים לטיולים עם ילדים!

לפני שאתם מתחילים לארוז, אתם מוזמנים לצפות בסרטון שלנו עם טיפים מעשיים ובדוקים לאריזה לקראת טיול משפחתי, ולהוריד את רשימת הציוד המפורטת שלנו וגם את הצ’ק ליסט ליסט לפני הנסיעה שהכנו עבורכם. באתר תוכלו למצוא גם את משחק הרביעות להורדה שהכנו עבורכם.

ואם אתם רוצים רעיונות למסלול שלכם, אולי תרצו לקרוא את הטיפים שלנו לטיול עם ילדים בצפון איטליה.

זהו… עכשיו כל מה שנותר הוא לספור את הימים
והכי חשוב…

שתהיה טיסה נעימה!!!