0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

ראפטינג בסלובניה

טיול בסלובניה עם הילדים, הוא הזדמנות מעולה לנסות רפטינג משפחתי. נהר הסוצ’ה בשמורת טריגלב ונהר הסאווה ליד בלד נחשבים לאתרים מובילים לרפטינג, ויש חברות רבות שמפעילות את הרפטינג באזור.

נהר הסוצ’ה או נהר הסאווה?

המקום היפה ביותר לרפטינג משפחתי בסלובניה הוא נהר הסוצ’ה אשר בשמורת טריגלב. רוב חברות הרפטינג נמצאות בכפר בובץ (Bovec) שהפך למרכז של פעילות ספורטיבית. החברות מארגנות את ההסעה מהכפר אל נקודת ההתחלה, וגם דואגות כמובן לאיסוף בסוף הפעילות. היתרון ביציאה מבובץ הוא שזה קרוב יחסית לנקודת היציאה של הרפטינג עצמו.

מאחר ובובץ אינה מיקום מתאים לטיול כוכב של כמה ימים, רוב המשפחות המטיילות באיזור אינן לנות בבובץ אלא באזור אגם בלד. הנסיעה מבלד לבובץ נמשכת כשעה וחצי-שעתיים וכתוצאה מכך יום הכולל נסיעה הלוך ושוב ורפטינג יוצא יום עמוס למדי ואינו מותיר זמן לביקור באתרים אחרים בשמורת טריגלב (ועל כל האפשרויות ראו בהרחבה במדריך שלנו במסלול 4).

מה יכולה לעשות משפחה שרוצה גם לעשות רפטינג וגם לטייל בשמורת טריגלב, וכל זאת ללא נסיעות רבות מדי הלוך ושוב? לעשות רפטינג בנהר הסאווה… חברות אחדות הממוקמות בבלד מציעות רפטינג בנהר הסאווה, הקרוב יותר לבלד. אז אמנם הרפטינג בנהר הסוצ’ה נחשב למעט טוב יותר, אך בסופו של דבר גם הנוחות חשובה, וגם הרפטינג בנהר הסאווה הוא חוויה נהדרת!

פתרון נוסף הוא הוספת מקום לינה ללילה או לשניים בכפר בובץ או בסביבתו הקרובה. יש כאן צימרים רבים, השמורה עצמה יפהפיה ומלבד הרפטינג אפשר גם לעשות קניונינג (גלישה בחבלים בתוך מפלים), זיפליינים (אומגות ענק) וכמובן טיולים רגליים.

ראפטינג בסלובניה עם ילדים

כמה טיפים לקראת הרפטינג

* את הרפטינג רצוי מאוד להזמין מראש, ולפחות יום או יומיים לפני, ובמיוחד כשמדובר בחודשים יולי ואוגוסט. אם כבר הגעתם לבובץ וברצונכם לעשות רפטינג, חבל יהיה שתגיעו ולא יהיה מקום.

* החברות שמפעילות את הפעילות דואגות לחליפות מיוחדות, חגורות הצלה, קסדות ולכל מה שדרוש. כדאי להגיע כשבגד הים כבר עליכם, כך שכל מה שתצטרכו לעשות הוא להוריד את הבגדים שלכם וללבוש את החליפה שתקבלו, בנוחות וביעילות.

* דאגו שיהיה לכם בתיק בגדים להחלפה כך שבתום הרפטינג תוכלו ללבוש בגדים יבשים, ולהמשיך את היום.

* קחו בחשבון שלאחר הרפטינג אתם עשויים להיות עייפים ורעבים. תכננו את היום בהתאם ונסו לא להעמיס יותר מדי פעילויות מאמצות לאחר הרפטינג.

טיפים להתארגנות כללית לקראת הטיול: לפני שאתם מתחילים לארוז, אל תשכחו לצפות בסרטון שלנו עם טיפים מעשיים ובדוקים לאריזה לקראת טיול משפחתי. אתם גם יכולים להוריד את רשימת הציוד המפורטת שלנו וגם את הצ’ק ליסט לפני הנסיעה שהכנו עבורכם. הם יעזרו לכם בתהליך ההתארגנות לטיול. ואל תשכחו את המדריך שלנו לסלובניה ואת חוברת ההפעלה לילדים.

לילדים אתם יכולים גם להדפיס את הטבלה שהכנו כדי שיוכלו לספור את הימים.