0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

מה מחכה לכם בשדה התעופה?

ארזנו, נעלנו את הבית ויצאנו לדרך. נמל התעופה בן גוריון הוא התחנה הראשונה בדרך, וכבר מתחילים להרגיש חו”ל…

שדה התעופה הוא כוורת רוחשת של אנשים, תורים ובדיקות. אז איך מתנהלים כאן?

• מתחילים בתור לבדיקה ביטחונית. עומדים בתור ואחד מאנשי הביטחון מגיע ומסתכל על הדרכון ועל כרטיסי הטיסה. הם ישאלו אתכם שאלות חשובות- מאיפה הגעתם? ארזתם לבד? וכו’. ענו להם בסבלנות.

• הביטו על הצגים הגדולים שבהם מופיעות כל הטיסות. האם אתם מזהים שמות של מקומות? האם אתם מוצאים את הטיסה שלכם? הסתכלו על האנשים ונסו לנחש: לאן הם נוסעים? לטיול או לנסיעת עבודה? האם הם ישראלים או תיירים?

• אחרי שנבדקתם הגיע הזמן ל”צ’ק אין” – שוב תור! ככה זה בשדה התעופה. צריך סבלנות. הפעם תגיעו אל עמדה שבה הדייל או הדיילת ישקלו את המזוודות, ישימו עליהן תווים וישלחו אותן לבטן המטוס. תקבלו כרטיס מיוחד שנקרא “כרטיס עלייה למטוס” ובו מצוין מספר השער שבו חונה המטוס שלכם, השעה שבה השער נפתח ואפשר לעלות על המטוס וכמובן – מספר המושב שלכם.

• עכשיו אתם כבר הרבה יותר קלילים, ונותרתם רק עם תיק הצד. גם אותו צריך לבדוק. אז הגיע הזמן לעבור בדיקה נוספת – הפעם לתיקי הצד ולכם.

• אחרי הבדיקה – הפתעה! תור נוסף- הפעם צריך להחתים את הדרכון. השוטר יבדוק שאתם באמת דומים לתמונה בדרכון ויחתים את הדרכון שלכם. מייד אחרי עוד שוטרי גבול יציצו על הדרכון ומתחילה הירידה באולם המעבר הגדול. שימו לב איזה אולם יפה. מצד אחד אתם יורדים על עבר חנויות הדיוטי פרי ואל עבר הנסיעה לחו”ל, ומהצד השני אתם יכולים לראות את אלו שבדיוק עכשיו הגיעו לארץ, הם עכשיו יורדים באותו אולם ממש על עבר היציאה. כשתחזרו מהטיול תלכו גם אתם בכיוון ההפוך.

• הגעתם אל אולם החנויות (הדיוטי-פרי). יש כאן מבחר של חנויות פטורות ממכס, בתי קפה, ואפילו פינת משחקים קטנה. אם אתם רוצים קצת להתרוצץ, לשחק ולשחרר את האנרגיות – לכו לפינת המשחקים. אם אתם רוצים להצטייד בכמה קניות בחנויות – התחילו מוקדם כי גם בחנויות ייתכן תור ארוך.

• מי מבני המשפחה אחראי להסתכל על השעה? שימו לב מתי מגיע הזמן שבו נפתח שער הטיסה ויש לעלות על המטוס. לכו לכיוון השער ושימו לב שיש גם שירותים בדרך- כדאי להיכנס אליהם (גם אם אתם לא ממש חייבים).

• עוד תור אחד וגמרנו. השער נפתח והאנשים עומדים כדי להיכנס למטוס. זהו זה. רגע האמת הגיע. הכניסו את התיק לתא מעל המושב, התיישבו בכיסא שלכם, חגרו את חגורת הבטיחות והמתינו להמראה!

 

טיסה נעימה!