0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

חוסכים כסף עם כרטיס זלצבורגרלנד

אחת ההוצאות הגדולות בטיול באוסטריה עם הילדים היא דמי הכניסה לאתרים. בטיול כזה אנחנו מרבים ללכת לאטרקציות, לפעמים כמה ביום, וכשמכפילים את הכול במספר בני המשפחה, זה יכול לצאת כבר סכום לא מבוטל... אז כדאי מאוד להכיר את כרטיס זלצבורגרלנד, שמעניק כניסה חינם לאטרקציות ולאתרים רבים, ושבעזרתו אפשר לחסוך באופן משמעותי בהוצאות.

איך יודעים אם כרטיס זלצבורגרלנד באמת משתלם?

כרטיס זלצבורגרלנד הינו כרטיס הנחה הניתן לרכישה בלשכות תיירות ברחבי אזור זלצבורג, באתרים נבחרים באזור זלצבורג, ישירות באינטרנט, ובמספר מקומות לינה באזור. הכרטיס תקף ל 6 או 12 יום (לבחירתכם) והוא מציע כניסה חינם ללמעלה מ-190 אתרים ואטרקציות, על חלקן תוכלו לקרוא במדריך שלנו לאוסטריה. רבים שואלים אותי האם כרטיס ההנחות אכן משתלם לשימוש בטיול משפחתי באוסטריה.

הדבר תלוי כמובן במסלול הטיול שלכם ובאתרים המושכים אתכם, ולכל משפחה החסכון יכול להיות שונה. נתחיל ונאמר שבגלל שהכרטיס כולל כניסה חינם לאתרים רבים ומעולים, ברוב המקרים הוא אכן יוצא משתלם ביותר. הדרך הטובה ביותר לבדוק היא להכין את תכנית הטיול הרצויה לכם, לבדוק לפי ההרכב המשפחתי שלכם כמה יעלו האטרקציות ללא הכרטיס, לעומת כמה שהן יעלו עם הכרטיס, ולחשב את ההפרש…

הצעה שלנו למסלול טיול מעולה וחסכוני

הכנו עבורכם מסלול לדוגמא לטיול כוכב באוסטריה, של שבעה ימים מלאים – טיול שבסיסו באזור פלכאו – שבו אתם יכולים לחסוך למעלה מ-500 יורו (!!!) בהוצאות על אתרים ואטרקציות בעזרת שימוש בכרטיס זלצבורגרלנד. חשוב להגיד שזה מסלול מצוין, גם ללא קשר לכרטיס… הגישה שלנו היא שבשלב ראשון כדאי לתכנן את המסלול לפי ההעדפות שלכם (וגם לפי מיקום הלינה) ובשלב שני לבדוק כיצד אפשר לחסוך ולצמצם בעלויות.

 

אוסטריה עם ילדים

 

המסלול הזה הוא הצעה אחת מתוך רבות אחרות אפשריות ואפשר כמובן לתכנן מסלול שעושה שימוש נרחב אף יותר בכרטיס, אבל בחרנו להציע כאן מסלול שהוא מעולה גם בלי קשר אליו: מגוון, הגיוני מבחינת מרחקים וזמנים, וכולל אתרים מלהיבים במיוחד.

והתוצאה: חסכון של 508 יורו!!!

* החישוב נעשה לפי משפחה עם שני מבוגרים ושלושה ילדים בגילאי 6 עד 15.
* הרווחים בטבלה הם לפי חלוקת הימים. שימו לב שהכרטיס תקף לשישה ימים ובכוונה היום השביעי כולל אתרים יקרים יחסים שאינם כלולים בכרטיס. לגבי ששת הימים הראשונים – אין שום בעיה לשנות את סדר הימים.

אם אתם מתכננים את מסלול הטיול כדאי גם להתעדכן באירועים המתקיימים באוסטריה לאורך השנה ולהתעדכן במידע חשוב על שעות פתיחת האתרים השונים.
וכמובן לשלב טיול נעים בסמטאות של העיירות היפות והציוריות שבדרך.

 

על כרטיס זלצבורגרלנד אפשר לקרוא גם באתר הכרטיס.
ו… הצעות ואתרים רבים נוספים תוכלו למצוא כמובן במדריך שלנו המשפחה המטיילת לאוסטריה.

 

אוסטריה עם ילדים