0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

טיול בת מצווה בברצלונה

ברצלונה היא אחד היעדים הפופולריים והמוצלחים ביותר לטיול בת מצווה. יש בה אווירה תוססת ונעימה, אטרקציות מעניינות, מוזיאונים מיוחדים, מגוון אפשרויות למסע שופינג משובח, אוכל טוב ואפילו פארק שעשועים מעולה – פורט אוונטורה – במרחק נסיעה מהעיר. קל להסתדר, המרחקים לא גדולים והתחבורה הציבורית נוחה, כך שכל האפשרויות פתוחות לפניכם.

טיפים לתכנון טיול בת מצווה בברצלונה

טיול בת מצווה שונה מטיול משפחתי בהרכב מלא או מטיול של בני זוג, וחשוב להתאים את הטיול להרכב המיוחד. בררו עם בת המצווה מה היא תרצה לראות ולעשות ותאמו מראש ציפיות. נסו לשלב בתכנית גם ביקור באתריה המרכזיים של ברצלונה וגם זמן לצילומים, חנויות אופנה ו”פיצ’פקעס” וכל דבר החביב על בת המצווה. עם התכנון הנכון תוכלו להנות מכל העולמות.

בעוד שבטיול רגיל, בעיקר בעיר אירופאית קלאסית, אנחנו בדרך כלל רוצים להספיק לראות כמה שיותר אתרים חשובים – בין אם אלו כנסיות, מוזיאונים או מבנים מעניינים – בטיול בת מצווה הצרכים והרצונות של הנערה המתבגרת עשויים להיות שונים מאוד משלנו.

ברצלונה עם ילדים

ברצלונה עם ילדים

תכנון משותף ותאום ציפיות

עוד בשלב התכנון בחרו יחדיו את האתרים המרכזיים בהם תבקרו ונסו לשלב בתכנית אתרים ופעילויות המתאימים גם לנערה וגם להורה. הציעו לבת המצווה לחפש בעצמה מקומות שמעניינים אותה והפכו אותה לשותפה מלאה ואמיתית בתכנון הטיול.

ימים משולבים

מומלץ לתכנן ימים שמשלבים אתרי תרבות בבוקר יחד עם בילוי אחר הצהרים של שיטוט בסמטאות העיר, אוכל, גלידה, שופינג ותמונות למזכרת. האווירה השמחה של העיר היא בדיוק מה שאתם צריכים בטיול בת מצווה, אז אתם נמצאים במקום הנכון.

קניית כרטיסים מראש

בברצלונה יש כמה וכמה אתרים שבהם מומלץ מאוד להצטייד בכרטיסים מראש כדי למנוע המתנה ארוכה בתורים. כך תחסכו זמן ותימנעו מאכזבות. בפארק גואל ובסגרדה פמיליה למשל, רכשו כרטיסים מראש לשעה ספציפית והקפידו להגיע בשעה שרשומה על הכרטיס.

שופינג

החנויות בכל פינה קוראות לכם להיכנס פנימה… בין אם אלו רשתות האופנה הספרדית המלהיבות כמו זארה, מנגו או סטרדיווריוס (הקולקציות בחנויות האלו שונות מהקולקציות המגיעות לארץ), חנויות “פיצ’פקעס” (אל תוותרו על החנויות Tiger ו- ale hop!) או חנויות מזכרות. אם נערת בת המצווה חובבת שופינג – חשוב לתת לזה מקום. קחו חלק בחגיגה של המדידות וההחלטות הקטנות והגדולות לגבי רכישות של בגדים ואקססוריז שונים כי לשופינג יש תפקיד חשוב בטיול בת מצווה. החליטו יחד מראש על התקציב כדי שאפשר יהיה לעקוב אחרי הרכישות: זה גם חינוכי וגם יעזור בקבלת החלטות בסיבובי השופינג. ולא לשכוח להביא מזכרות לחברות!

ברצלונה עם ילדים

גאודי

ביקור בברצלונה אינו שלם ללא היכרות עם לפחות אחת מיצירותיו של גאודי – האדריכל המפורסם והצבעוני שהשאיר את חותמו על העיר. אם ברצונכם לבחור אתר אחד בלבד של גאודי, בחרו בכנסיית סגרדה פמיליה. כדאי גם להגיע לפארק גואל שבו תראו את פסל הלטאה/דרקון המפורסם על מדרגות הכניסה, שחייבים כמובן לתעד בתמונות ובסטורי. אתר נוסף הוא קאזה בטליו ומומלץ לכל הפחות להתבונן בחזית המרשימה שלו מבחוץ.

זמן פנוי

בין כל התכנונים והאתרים חשוב להשאיר גם זמן לשיטוט רגוע בסמטאות וברחובות, למנוחה בבית קפה ואפילו לעצירה בבית המלון או בדירה לזמן מנוחה, העלאת תמונות וקשר עם החברים בארץ. לכו לאיטכם לאורכה של הראמבלה, השדרה המפורסמת של ברצלונה המחברת בין כיכר קטלוניה לנמל ולחוף הים בה תוכלו למצוא דוכנים, מופעי רחוב, חנויות של מזכרות ומסעדות המיועדות לתיירים העוברים. גם הרובע הגותי הוא אחד האזורים הציוריים והיפים של ברצלונה שכדאי להסתובב בין סמטאותיו הצרות, לאכול בבתי הקפה או המסעדות שבו ולבקר בחנויות. קחו את הזמן בנחת.

אם אתם רוצים לצאת קצת מהעיר ולהנות מיום מלא אקשן בפארק שעשועים, כדאי לכם לקרוא את הטיפים שלנו על פארק אוונטורה.

ברצלונה עם ילדים

ברצלונה עם ילדים

ברצלונה עם ילדים

מופע המים של מזרקות הקסם

מזרקות הקסם נמצאות למרגלות גבעת המונז’ואיק, מול כיכר אספניה. בערבי הקיץ נערך במזרקות מופע אורקולי נהדר מדי סוף שבוע, כשהמים מרקדים לצלילי מוזיקה עדכנית. המופע נמשך כחצי שעה ומי שרוצה לתפוס נקודת תצפית טובה יכולה לטפס על אחד מעמודי האבן. כדאי לבדוק את שעות המופע המעודכנות ולהגיע כחצי שעה קודם, כדי לתפוס מקום בנחת.

אוכל מקומי

האוכל בברצלונה נהדר ומזמן לכם הזדמנויות לנסות דברים חדשים ולא מוכרים. פופולריות במיוחד מנות הטאפאס – מנות קטנות המתאימות בדיוק בשביל התנסות וטעימה!  גם ביקור בשוק הבוקרייה הוא חוויה. השוק נמצא בלב אזור התיירות ויש בו דוכנים המציעים את מיטב התוצרת המקומית. שייקים טעימים, כוסות פירות טריים, גבינות, נקניקים והמון סוגים של ממתקים מחכים לכם שם ואתם יכולים לארוז אותם לארוחת פיקניק בהמשך היום.

בילוי בחוף הים

בשנים האחרונות השקיעה עיריית ברצלונה מאמץ רב כדי להפוך את הנמל והחופים לחלק בלי נפרד מהעיר, והטיילת היא מקום נהדר לשיטוט, אכילת גלידה וצפייה בעוברים ושבים. מומלץ לטייל ברגל או לרכב על אופניים לאורכה. אם חם בחוץ, אחת האפשרויות שעומדת בפניכם היא להיכנס לביקור באקווריום הממוקם בטיילת או להמשיך לחוף ברצלונטה ולהיכנס למים. אל תשכחו להביא בגד ים!

במדריך שלנו לברצלונה והפירנאים תוכלו למצוא עוד מידע רב על אתרים ומבנים מעניינים בברצלונה, טיפים לביקור ומסלולים מפורטים שיעזרו לכם בתכנון הטיול שלכם. מצפה לכם חוויה מיוחדת.

ברצלונה עם ילדים

ברצלונה עם ילדים

טיול בת מצווה בברצלונה

ברצלונה עם ילדים

ברצלונה עם ילדים