0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

הכרטיס האדום – שאלות נפוצות

נוסעים ליער השחור ורוצים להינות בכל האתרים והאטרקציות שיש לאיזור להציע? הכרטיס האדום יוכל להעניק לכם כניסה חינם לאתרים רבים בדרום היער השחור. איך רוכשים את הכרטיס ומה הוא כולל? אספנו כמה שאלות נפוצות חשובות לגבי הכרטיס.

הכרטיס האדום או בשמו האמיתי והמלא “כרטיס היער השחור הגבוה” (Hochschwarzwald Card) הוא כרטיס אורח הניתן ללא תשלום במבחר גדול של צימרים ובתי מלון בדרום היער השחור. הסיבה שקראנו לו הכרטיס האדום היא פשוט בשל צבעו האדום הכהה. הכרטיס מעניק כניסה חינם לכ-100 אתרים ואטרקציות בדרום היער השחור, חלקם אתרים נחשקים המתאימים מאוד לטיול משפחתי באזור.

נושא הכרטיס מעורר שאלות רבות בקרב המטיילים, ולכן ריכזנו כאן תשובות לכמה שאלות נפוצות. והנה הלינק לאתר של הכרטיס האדום.

כיצד משיגים את הכרטיס ומה מחירו?

את הכרטיס האדום מקבלים – ללא תשלום – אורחים הלנים החל משני לילות ומעלה באחד ממקומות הלינה השותפים בהסדר המיוחד של הכרטיס. הוא מעניק כניסה חינם ומגוון הטבות באטרקציות רבות ואיכותיות באזור דרום היער השחור.

את הכרטיס האדום אי אפשר לקנות. הדרך היחידה להשיגו היא בלינה במקומות הלינה השותפים בהסדר.

מאחר שבכרטיס האדום כלולות אטרקציות פופולריות רבות (שרוב הסיכויים שתרצו לבקר בהן ללא קשר לכרטיס), המשמעות היא שהכרטיס שימושי מאוד, ומביא לחסכון ניכר בההוצאות הטיול על אטרקציות.

איך מוצאים מקום לינה שנותן את הכרטיס?

לא כל מקומות הלינה ביער השחור מעניקים את הכרטיס האדום, אלא רק מקומות שמשתתפים בהסדר ומציינים במפורש שהם מעניקים אותו. הדרך הקלה והנוחה ביותר היא לחפש מקום לינה באתר של הכרטיס,  ולמקד את החיפוש רק במקומות שנותנים אותו (האתר בגרמנית ויש להיעזר בגוגל טרנסלייט).

*שימו לב שבאתר של הכרטיס מוצעים גם מקומות לינה נוספים, שאינם נותנים את הכרטיס וחשוב לוודא שהסמל של הכרטיס מופיע וכתוב במפורש שאורחי המקום זכאים לכרטיס. בכתבה הזו תוכלו למצוא הנחיות מדויקות איך למצוא מקום לינה בו ניתן לקבל את הכרטיס.

ואם אני רוצה להזמין מקום דרך בוקינג? כיצד אדע אם אקבל את הכרטיס?

רוב מקומות הלינה שנותנים את הכרטיס מזכירים את זה באופן בולט גם באתרים שלהם, ולרוב יציינו זאת גם בתיאור המקום בבוקינג. שימו לב שלא כל המקומות שמופיעים באתר הכרטיס האדום מופיעים גב בבוקינג, ולכן יש סיכוי טוב שיהיה לכם קל יותר למצוא מקום לינה שנותן את הכרטיס דרך האתר של הכרטיס ולא דרך בוקינג.

האם כדאי לרכוש את הכרטיס השחור בנוסף לכרטיס האדום?

הכרטיס השחור הוא כרטיס הטבות מסוג אחר. בדומה לכרטיס האדום הוא מעניק כניסה חינם לאתרים רבים; בשונה מהכרטיס האדום יש לקנות אותו, ללא קשר וללא תלות במקום הלינה. הוא תקף לשלושה ימים וניתן לרכוש אותו בגרסה אחת שכוללת יום בפארק אירופה, או בגרסה שאינה כוללת את הפארק.

כדי שהכרטיס השחור יהיה משתלם, צריך לבקר באתרים שהעלות המצטברת של דמי הכניסה אליהם גבוהה יותר מהעלות של הכרטיס. גם למי שיש כבר את הכרטיס האדום ואינו נדרש לשלם דמי כניסה לאתרים רבים, שאלת הכדאיות של הכרטיס השחור נשארת דומה: האם דמי הכניסה שתחסכו בזכות הכרטיס השחור יהיו גבוהים יותר מעלות הכרטיס.

אילו אתרים ואטרקציות כלולים בכרטיס האדום?

עם הכרטיס האדום תקבלו גם מפה קטנה ובה רשימה של כל האתרים הכלולים בכרטיס. האתרים השותפים משתנים מפעם לפעם וכדי לוודא שאתר אכן כלול בכרטיס רצוי לוודא שהוא מופיע באתר האינטרנט ובמפה. את כל האתרים הכלולים אפשר למצוא באתר האינטרנט של הכרטיס – הנה כאן.

האם ניתן לשלב כמה אטרקציות ביום אחד?

בכרטיס האדום ניתן לשלב כמה אטרקציות שונות בכל יום, לפי הקצב וההספק שלכם. עם זאת, זימו לב שבכל אטרקציה אפשר להתשמש בכרטיס רק פעם אחת ביום.  למשל – כניסה לבאדפרדייס אפשרית לשעה וחצי בכל יום. לא ניתן “לצבור” ולשהות ביום אחד זמן כפול. אם רוצים יותר זמן, יש לשלם תוספת לא גבוהה בגין כל חצי שעה נוספת. גם מגלשת ההרים בטודנאו מעניקה גלישה יומית אחת. אם תרצו לגלוש פעמיים באותו היום, תוכלו לשלם על הפעם השנייה.

למשך כמה זמן תקף הכרטיס?

הכרטיס תקף למשך כל השהות שלכם במקום הלינה שהעניק לכם את הכרטיס. את הכרטיס עצמו צריך להחזיר למקום הלינה. אם ביום העזיבה אתם רוצים להשתמש בכרטיס אין בעיה כל עוד אתם יכולים להספיק ולהחזיר אותו.

טיפים להתארגנות כללית לקראת הטיול: לפני שאתם מתחילים לארוז, אל תשכחו לצפות בסרטון שלנו עם טיפים מעשיים ובדוקים לאריזה לקראת טיול משפחתי. אתם גם יכולים להוריד את רשימת הציוד המפורטת שלנו וגם את הצ’ק ליסט לפני הנסיעה שהכנו עבורכם. הם יעזרו לכם בתהליך ההתארגנות לטיול. ואל תשכחו את המדריך שלנו ליער השחור ואת חוברת ההפעלה לילדים.

לילדים אתם יכולים גם להדפיס את הטבלה שהכנו כדי שיוכלו לספור את הימים.