0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

טיפים לתכנון חופשה משפחתית בחופשת הפסח

חושבים על טיול משפחתי לחו”ל בחופשת פסח? כבר לא מוקדם להתחיל לתכנן! חופשת פסח של משרד החינוך יוצאת השנה (2023) כבר מסוף מרץ: מה- 28.3.23 ועד ה- 13.4.23. זו הזדמנות לנסוע ליעדים אירופאים שמתחילים להתעורר בדיוק בעונת מעבר זו, כשאין צפיפות והמחירים נוחים. שימו לב שבגלל שהשנה פסח יוצא מוקדם יחסית, יש אתרים שפעילים בתקופה זו עוד כחלק מעונת החורף. חשוב לבדוק כל אתר באופן נקודתי האם הוא פתוח ומהן שעות הפתיחה המדויקות.

כמו תמיד, ככל שתקדימו להזמין כרטיסי טיסה ומקומות לינה, כך הסיכוי שתמצאו את מה שדרוש לכם במחיר זול יותר, גדול יותר. אם הילדים שלכם עוד בגיל בגן, ואפשר לוותר על כמה ימי מסגרת – אם תיסעו לקראת סוף חופשת הפסח ותחזרו כמה ימים לאחר שהחופשה הסתיימה, יש סיכוי טוב שמחירי הטיסות ירדו עוד באופן משמעותי.
גם מקומות לינה כדאי כבר להזמין. במונחים אירופאים, שלושה חודשים מראש זה כבר כמעט “רגע אחרון”… אז נכון, תמיד אפשר למצוא מקומות לינה גם ברגע האחרון באמת, ובמרץ ואפריל קל יותר למצוא, ובכל זאת – ככל שתקדימו לחפש ולשריין מקום לינה, כך ההיצע יהיה גדול יותר ותוכלו למצוא בדיוק את המקום שעונה על הצרכים שלכם, במיקום טוב ובמחיר טוב.

כמה טיפים חשובים לטיול פסח:

• חשוב לבדוק באופן נקודתי את שעות הפתיחה של כל האתרים שאתם מתכננים לבקר בהם ולוודא שהם פתוחים. יש אתרים שבעונה זו פועלים רק בסופי שבוע, לעיתים שעות הפעילות מצומצמות וחשוב לתכנן את המסלול לפי נתונים אלה.

• חשוב להתאים את האטרקציות למזג האוויר. כך למשל אין טעם לתכנן רחצה באגם וכדאי במקום זאת, לבחור בפארקי מים מקורים. לפני יציאה למסלולי הליכה בהרים כדאי לבדוק אם השבילים אינם חסומים. מצד שני, זו הזדמנות נהדרת ליהנות ממראות נפלאים של הרים מושלגים ולבנות איש שלג, ובהולנד זו בדיוק העונה של פריחת שדות הצבעונים!

• אל תשכחו שגם באירופה יש חגים, ובימי חג החנויות סגורות ואתרי התיירות עשויים להיות מלאים ועמוסים. בימי החג העדיפו מסלולי הליכה בטבע או בילוי רגוע בסביבת מקום הלינה והימנעו מנסיעות ארוכות ומאתרי תיירות פופולאריים במיוחד.
פסחא יוצא השנה דומה מאוד לפסח שלנו – וברוב מדינות אירופה יש חופשה מבתי הספר; והתאריכים שלה משתנים ממדינה למדינה ולפעמים גם ממחוז אחד לשני  – השנה למשל באיטליה חופשת הפסחא היא מה- 6/4 עד ה-11/4; באוסטריה מה-1/4 עד ה-10/4; בגרמניה מה-3/4 עד ה-14/4 וזאת רק בחלק מן המחוזות. בררו במקום הלינה או בלשכת התיירות אם צפויים עומסים מיוחדים וגם עם נערכים ליד מקום הלינה שלכם תהלוכות או  אירועים מיוחדים שכדאי לבקר בהם!